PT - JOURNAL ARTICLE AU - HRUŠKOVÁ, Lenka TI - KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNÍ PREZENČNÍ VÝUKOU NA TECHNICKÉ VYSOKÉ ŠKOLE DP - 2017 Apr 30 TA - Journal of Technology and Information Education PG - 122--133 VI - 9 IP - 1 AID - 10.5507/jtie.2016.027 IS - 1803537X AB - Studie se věnuje úspěšnosti e-learningu ve vysokoškolském vzdělávání vzhledem ke standardní prezenční výuce. Cílem článku je přispět k současné diskusi o významu a hodnocení digitálních technologií ve studiu vysokoškolských studentů. Prostřednictvím empirického šetření hledá odpověď na otázku, zdali je vhodnější u studentů bakalářského studia užít v odborné cizojazyčné výuce e-learning nebo standardní prezenční výuku, zda je e-learning v odborné cizojazyčné výuce stejně úspěšný pro muže i ženy nebo jestli existuje korelace mezi e-learningem a studijními obory.