RT Journal Article SR Electronic A1 PASTYŘÍK, Milan A1 NAGYOVÁ, Ingrid T1 ANALÝZA STUDIJNÍHO POSTUPU STUDENTŮ V LMS MOODLE JF Journal of Technology and Information Education YR 2017 VO 9 IS 1 SP 88 OP 98 DO 10.5507/jtie.2016.020 UL https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201701-0007.php AB Příspěvek popisuje výsledky analýzy dat zaznamenávaných prostřednictvím log protokolů v kurzech v LMS Moodle, a to konkrétně v kurzu Vzdělávací technologie. Analýza srovnává data zaznamenaná v letech 2012 a 2013 zvlášť pro skupinu studentů prezenční a kombinované formy studia. Příspěvek ukazuje možnosti monitoringu činností studentů v e-learningovém kurzu, a to jednak z hlediska počtu činností, ale také s ohledem na místo a čas dané činnosti. Výsledky analýzy poukazují na vybrané způsoby práce studentů v e‑learningovém prostředí, na dopady, které zde mohou mít změny provedené ve výuce. Analýza může současně poskytnout tutorovi zpětnou vazbu ohledně vhodnosti a využitelnosti studijních materiálů v kurzu.