PT - JOURNAL ARTICLE AU - PASTYŘÍK, Milan AU - NAGYOVÁ, Ingrid TI - ANALÝZA STUDIJNÍHO POSTUPU STUDENTŮ V LMS MOODLE DP - 2017 Apr 30 TA - Journal of Technology and Information Education PG - 88--98 VI - 9 IP - 1 AID - 10.5507/jtie.2016.020 IS - 1803537X AB - Příspěvek popisuje výsledky analýzy dat zaznamenávaných prostřednictvím log protokolů v kurzech v LMS Moodle, a to konkrétně v kurzu Vzdělávací technologie. Analýza srovnává data zaznamenaná v letech 2012 a 2013 zvlášť pro skupinu studentů prezenční a kombinované formy studia. Příspěvek ukazuje možnosti monitoringu činností studentů v e-learningovém kurzu, a to jednak z hlediska počtu činností, ale také s ohledem na místo a čas dané činnosti. Výsledky analýzy poukazují na vybrané způsoby práce studentů v e‑learningovém prostředí, na dopady, které zde mohou mít změny provedené ve výuce. Analýza může současně poskytnout tutorovi zpětnou vazbu ohledně vhodnosti a využitelnosti studijních materiálů v kurzu.