PT Journal AU BEDNARIKOVA, I TI POTENCIAL A LIMITY E-LEARNINGU V DALSIM VZDELAVANI UCITELU SO Journal of Technology and Information Education PY 2017 BP 71 EP 87 VL 9 IS 1 DI 10.5507/jtie.2016.018 DE E-learning; distancni vzdelavani; celozivotni vzdelavani; dalsi vzdelavani; ucitele; tutor. AB Prispevek se zabyva konkretnimi vyhodami, moznostmi, ale i omezenimi, ktera prinasi implementace e-learningu do programu a kurzu dalsiho vzdelavani ucitelu v intencich celozivotniho vzdelavani na vysoke skole. Prezentuje zkusenosti z doplnujiciho pedagogickeho studia zamereneho na pripravu ucitelu sekundarniho vzdelavani, poukazuje na problemy, ktere e-learning doprovazi, predevsim z hlediska kvality podpory samostudia a pristupu ke studujicim. Poukazuje na specifika a zvlastnosti dospelych studujicich - ucitelu, kteri ve skolach jiz pusobi, i tech, kteri se na sve ucitelske pusobeni prostrednictvim doplnujiciho pedagogickeho studia teprve pripravuji. ER