PT Journal AU SERAFIN, C TI ELEKTROTECHNICKE STAVEBNICE A JEJICH VLIV NA VYUKU SO Journal of Technology and Information Education PY 2012 BP 46 EP 49 VL 4 IS 1 DI 10.5507/jtie.2012.008 DE vzdelavani; efektivita; elektrotechnicke stavebnice; oborova didaktika; projekt vzdelavani AB Efektivita vzdelavani je promenna, ktera je velice obtizne meritelna, ovlivnena radou vstupnich komponent -zaci, ucitele, skolni kurikulum, atd. Obecne nerici, ze efektivita je nezbytna pro hodnoceni ucinnosti fungovani vzdelavani. Tento clanek pojednava o prubeznych vysledcich vyzkumu hodnoceni rozsahu ucinnosti fungovani vzdelavaciho procesu v oblasti Clovek a svet prace v kontextu elektrotechniky. Vyzkum je zameren na otazky, zda elektrotechnicke stavebnice maji vliv na vyuku a zda jejich pouziti se odrazi ve vysledcich zaku. ER