PT Journal AU KLEMENT, M DOSTAL, J TI E-LEARNING A JEHO UPLATNENI NA PdF UP OLOMOUC SO Journal of Technology and Information Education PY 2010 BP 19 EP 23 VL 2 IS 1 DI 10.5507/jtie.2010.003 DE distancni vzdelavani; prezencni studium; kombinovane studium; e-learning; LMS AB Predlozeny clanek predstavuje nektere aspekty pouziti e-Learningu v ramci kombinovanych forem studia na Pedagogicke fakulte UP Olomouc. Popisuje dlouhodoby vyvoj v teto oblasti a ukazuje, jaky zasadni vliv muze mit e-Learning pri zvysovani efektivnosti vyukoveho procesu. Jednotlive vystupy jsou vysledkem dlouhodobeho sberu dat a jejich statistickeho vyhodnoceni, kdy hlavni pouzitou metodou byla analyzy dat ziskanych z ekonomickych, studijnich a ridicich informacnich systemu UP Olomouc. Zvysovani efektivnosti vyukoveho procesu, se zachovanim vysoke kvality poskytovaneho vzdelani, je v dobe zasadnich zmen ve financovani verejnych vysokych skol, zvlaste dulezite. ER