PT Journal AU GLAZER, A BENEDIKTOVA, L TI VYUZITI M-LEARNIGU NA ZAKLADNI SKOLE SE ZAMERENIM NA STRATEGII BYOD SO Journal of Technology and Information Education PY 2024 BP 51 EP 72 VL 16 IS 1 DI 10.5507/jtie.2024.003 DE m-learning; BYOD; zakladni skola; digitalni technologie; vyzkum; vyukove strategie. AB Mobilni dotykove zarizeni (smartphone nebo tablet) vlastni dnes temer kazdy z nas. Deti ve skolnim veku nejsou vyjimkou. V nasem clanku se zamerujeme na vyuziti strategie BYOD (bring your own device, tedy prines si sve vlastni zarizeni) ve vyuce na zakladni skole. Abychom zjistili, jakym zpusobem jsou mobilni telefony nebo tablety zaku ve vyuce zapojeny, realizovali jsme nejen dotaznikove setreni a polostrukturovane rozhovory, ale take jsme navstivili nekolik vyucovacich hodin. Z vysledku realizovane reserse dostupnych zdroju a nami provedenych setreni jsme ziskali informace, ktere nam pomohly sestavit pet navrhu vyuziti vlastniho mobilniho zarizeni zaka ve vyuce. Tyto navrhy by mely pomoci ucitelum se zavedenim strategie BYOD do vlastni vyuky. Nami vytvorene navrhy prezentujeme ucitelske verejnosti formou sady infografik prostrednictvim socialnich siti. ER