RT Journal Article SR Electronic A1 ČÁSTKOVÁ, Pavlína A1 PROVÁZKOVÁ STOLINSKÁ, Dominika T1 STRUKTUROVÁNÍ HODNOTÍCÍCH ČINNOSTÍ V TECHNICKÉ VÝCHOVĚ NA PRIMÁRNÍ ŠKOLE JF Journal of Technology and Information Education YR 2017 VO 9 IS 2 SP 88 OP 104 DO 10.5507/jtie.2017.011 UL https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201702-0009.php AB Článek se zabývá problematikou hodnocení žáka v technické výchově na primární škole. Téma je řešeno v kontextu snah o modernizaci systému hodnocení na úrovni žáků. Hodnotící procesy jsou autorkami vnímány jako nedílná součást každodenní pedagogické komunikace a interakce, proto je k nim takto přistupováno i z výzkumného hlediska. Součástí stati je prezentace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na rozvoj sebehodnocení žáka na primární škole. Pro potřeby identifikace, kategorizace a analýzy hodnotících výroků učitele a žáků bylo použito specifické kódování vycházející z principů Bellackovy a Flandersovy metody interakční analýzy.