RT Journal Article SR Electronic A1 PICKA, Karel T1 DIGITÁLNÍ HRY VE VÝUCE Z POHLEDU UČITELŮ JF Journal of Technology and Information Education YR 2017 VO 9 IS 1 SP 156 OP 174 DO 10.5507/jtie.2017.003 UL https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201701-0013.php AB Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé vnímají zapojování digitálních her do výuky a jestli a jak učitelé ve výuce digitální hry používají. Práce je inspirována jinými výzkumy ze zahraničí, které popisují učitelský přístup k zapojování digitálních her do vzdělávacího procesu. Především v USA, Velké Británii, Švédsku či Singapuru. Data byla sebrána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 586 respondentů z celé ČR. Výzkumné šetření tak především zjistilo jak často, jakým způsobem a s jakými obtížemi učitelé digitální hry využívají ve své praxi, popřípadě proč tuto metodu nevyužívají.