PT - JOURNAL ARTICLE AU - PICKA, Karel TI - DIGITÁLNÍ HRY VE VÝUCE Z POHLEDU UČITELŮ DP - 2017 Apr 30 TA - Journal of Technology and Information Education PG - 156--174 VI - 9 IP - 1 AID - 10.5507/jtie.2017.003 IS - 1803537X AB - Cílem výzkumu bylo zjistit, jak učitelé vnímají zapojování digitálních her do výuky a jestli a jak učitelé ve výuce digitální hry používají. Práce je inspirována jinými výzkumy ze zahraničí, které popisují učitelský přístup k zapojování digitálních her do vzdělávacího procesu. Především v USA, Velké Británii, Švédsku či Singapuru. Data byla sebrána pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo celkem 586 respondentů z celé ČR. Výzkumné šetření tak především zjistilo jak často, jakým způsobem a s jakými obtížemi učitelé digitální hry využívají ve své praxi, popřípadě proč tuto metodu nevyužívají.