PT Journal AU PICKA, K TI DIGITALNI HRY VE VYUCE Z POHLEDU UCITELU SO Journal of Technology and Information Education PY 2017 BP 156 EP 174 VL 9 IS 1 DI 10.5507/jtie.2017.003 DE Digitalni hry; ICT; game-based learning; dotaznikove setreni AB Cilem vyzkumu bylo zjistit, jak ucitele vnimaji zapojovani digitalnich her do vyuky a jestli a jak ucitele ve vyuce digitalni hry pouzivaji.Prace je inspirovana jinymi vyzkumy ze zahranici, ktere popisuji ucitelsky pristup k zapojovani digitalnich her do vzdelavaciho procesu. Predevsim v USA, Velke Britanii, Svedsku ci Singapuru. Data byla sebrana pomoci dotaznikoveho setreni, ktereho se zucastnilo celkem 586 respondentu z cele CR. Vyzkumne setreni tak predevsim zjistilo jak casto, jakym zpusobem a s jakymi obtizemi ucitele digitalni hry vyuzivaji ve sve praxi, popripade proc tuto metodu nevyuzivaji. ER