PT Journal AU HRUSKOVA, L TI KOMPARACE E-LEARNINGU SE STANDARDNI PREZENCNI VYUKOU NA TECHNICKE VYSOKE SKOLE SO Journal of Technology and Information Education PY 2017 BP 122 EP 133 VL 9 IS 1 DI 10.5507/jtie.2016.027 DE e-learning; standardni prezencni vyuka; odborny jazyk; gender; technicke; ekonomicke studijni programy AB Studie se venuje uspesnosti e-learningu ve vysokoskolskem vzdelavani vzhledem ke standardni prezencni vyuce. Cilem clanku je prispet k soucasne diskusi o vyznamu a hodnoceni digitalnich technologii ve studiu vysokoskolskych studentu. Prostrednictvim empirickeho setreni hleda odpoved na otazku, zdali je vhodnejsi u studentu bakalarskeho studia uzit v odborne cizojazycne vyuce e-learning nebo standardni prezencni vyuku, zda je e-learning v odborne cizojazycne vyuce stejne uspesny pro muze i zeny nebo jestli existuje korelace mezi e-learningem a studijnimi obory. ER