PT - JOURNAL ARTICLE AU - BEDNAŘÍKOVÁ, Iveta TI - POTENCIÁL A LIMITY E-LEARNINGU V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ UČITELŮ DP - 2017 Apr 30 TA - Journal of Technology and Information Education PG - 71--87 VI - 9 IP - 1 AID - 10.5507/jtie.2016.018 IS - 1803537X AB - Příspěvek se zabývá konkrétními výhodami, možnostmi, ale i omezeními, která přináší implementace e-learningu do programů a kurzů dalšího vzdělávání učitelů v intencích celoživotního vzdělávání na vysoké škole. Prezentuje zkušenosti z doplňujícího pedagogického studia zaměřeného na přípravu učitelů sekundárního vzdělávání, poukazuje na problémy, které e-learning doprovází, především z hlediska kvality podpory samostudia a přístupu ke studujícím. Poukazuje na specifika a zvláštnosti dospělých studujících - učitelů, kteří ve školách již působí, i těch, kteří se na své učitelské působení prostřednictvím doplňujícího pedagogického studia teprve připravují.