RT Journal Article SR Electronic A1 KLEMENT, Milan T1 TEORIE, STYLY A STRATEGIE UČENÍ(SE) V E-LEARNINGU JF Journal of Technology and Information Education YR 2017 VO 9 IS 1 SP 30 OP 42 DO 10.5507/jtie.2016.014 UL https://jtie.upol.cz/cz/artkey/jti-201701-0003.php AB Informační a komunikační technologie v současné době poskytují mnoho podnětů pro rozvoj edukačního procesu a to nejen v rovině aplikační, ale i v rovině teoretické. Samotný proces začleňování těchto technologií do výuky, nazývaný někdy zjednodušeně elektronickým učením (e-Learning), ale nebyl jednorázový a vycházel také z několika různých teorií učení, které determinovaly jednotlivé úrovně a způsoby využití. Předložená stať představuje souvislosti mezi jednotlivými teoriemi učení a možnostmi podpory ze strany informačních a komunikačních technologií, se zvláštním zaměřením na problematiku distančního vzdělávání realizovaného formou e-learningu.